Als jullie eenmaal live zijn met een nieuw systeem, is het belangrijk om het momentum vast te houden en het platform te zien als een levend iets. De leverancier zal voortdurend updates doorvoeren met verbeteringen en nieuwe functionaliteit. Ook zijn jullie HR-processen niet statisch, ze zullen continu verbetert worden.
Om het beste uit de investering in HRTech te halen, moet er capaciteit beschikbaar zijn voor systeemeigenaarschap en beheer. De beste manier om dit te doen, is door gebruikers de best mogelijke ondersteuning te bieden. Dit omvat essentiele zaken training van nieuwe gebruikers, het testen en activeren van nieuwe releases, en het kunnen beantwoorden aan ad hoc rapportageverzoeken.
Zowel tijdens de implementatie van een nieuw systeem, maar vooral ook bij het dagelijkse gebruik, hebben medewerkers een plek nodig om vragen te stellen, issue te loggen en feedback en ideeën te delen. worldofwork™ biedt systeembeheer en support op afstand om al het bovenstaande te dekken, of als een praktische back-up voor uw interne systeembeheerders. Onze beheerabonnementen omvatten de beste service-levels, diepgaande kennis van uw oplossing en de HR context waarbinnen de tool gebruikt wordt. Hoge gebruikerstevredenheid en bedrijfscontinuïteit gegarandeerd!